๐ŸŒŸ ๐—ข๐˜‚๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฏ๐—ฒ๐˜๐—ฟ๐—ผ๐—ธ๐—ธ๐—ฒ๐—ป๐—ต๐—ฒ๐—ถ๐—ฑ ๐—ถ๐—ป ๐—ฑ๐—ฒ ๐˜€๐—ฝ๐—ผ๐˜๐—น๐—ถ๐—ด๐—ต๐˜! ๐ŸŒŸ

๐Ÿค Benieuwd hoe competent jij je voelt in samenwerking met ouders? Onze collega’s bij KC de Loft maakten een gedragspatroongrafiek, gingen in gesprek en ontdekten fascinerende inzichten. We gingen samen op onderzoek uit: Wat betekent ouderbetrokkenheid voor ons? (schuin gedrukt)

๐Ÿ‘ถ๐Ÿผ Ouderbetrokkenheid is een top-prioriteit, maar het is niet altijd makkelijk om in goede banen te leiden. Soms voel je je teleurgesteld of krijg je intense mails. Hoe gaan wij als school hiermee om? En hoe geven we ouders kansen om betrokken te zijn? (schuin gedrukt)

๐ŸŒˆ Vanuit deze vragen en de theorie van Peter de Vries 12 standaarden voor ouderbetrokkenheid ontstonden mooie inzichten en eye-openers. Wil je meer weten over de theorie van Peter de Vries? Kijk dan hier: https://bit.ly/48RdwgQ

๐Ÿš€ Enthousiast, en wil je aan de slag met jullie visie op ouderbetrokkenheid? Of ben je nieuwsgierig naar gedragspatroongrafieken? Neem gerust contact op, misschien kunnen we iets voor jullie betekenen! ๐Ÿ“ฉ