๐ŸŒŸ ๐—ข๐—ป๐˜๐—ฑ๐—ฒ๐—ธ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ž๐—ฟ๐—ฎ๐—ฐ๐—ต๐˜ ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป ๐—ฆ๐˜†๐˜€๐˜๐—ฒ๐—ฒ๐—บ๐—ฑ๐—ฒ๐—ป๐—ธ๐—ฒ๐—ป!

๐Ÿ“š Complexe vraagstukken worden inzichtelijk door het gebruik van systeemdenk-tools. Het team van KC Sittard heeft met behulp van deze tools het rendement van hun rekenonderwijs onder de loep genomen. ๐Ÿ“Š๐Ÿ”

๐Ÿ’ช In het dagelijks werk is hard werken vanzelfsprekend, maar is het ook effectief? Zijn we bezig met de juiste dingen en doen we die ook op de juiste manier? Dit zijn vragen waar het team van KC Sittard met behulp van systeemdenken antwoorden op heeft gevonden.ย 

๐Ÿ”„ Van complexiteit naar helderheid: essentiรซle variabelen zijn geรฏdentificeerd en hun onderlinge relaties onderzocht, er is continu geschoven, herschreven en feedback gegeven en ontvangen. Door gebruik te maken van de relatiecirkel is het team tot diepgaande inzichten en concrete verbeteradviezen gekomen over de effectiviteit van het rekenaanbod. Dit heeft geleid tot een team dat trots is op de behaalde opbrengsten, dat weet waar het de meeste invloed heeft en waar de energie naartoe moet gaan.

๐Ÿ’ญ Herken jij ook complexe vraagstukken op school die meer onderzoek verdienen? Neem gerust contact op voor ondersteuning en ontdek hoe we jou kunnen helpen! We helpen jou de juiste vragen te stellen en bieden tools om complexe vraagstukken te ontrafelen.