๐—›๐—ผ๐—ฒ ๐—ผ๐—ป๐˜๐˜„๐—ถ๐—ธ๐—ธ๐—ฒ๐—น ๐—ท๐—ฒ ๐—ฒ๐—ฒ๐—ป ๐—ฝ๐—ผ๐˜€๐—ถ๐˜๐—ถ๐—ฒ๐˜ƒ๐—ฒ ๐—ด๐—ฟ๐—ผ๐—ฒ๐—ฝ๐˜€๐—ฑ๐˜†๐—ป๐—ฎ๐—บ๐—ถ๐—ฒ๐—ธ? ๐Ÿค

Een veilige, positieve sfeer in de klas is een belangrijke voorwaarde om te komen tot leren. Maar hoe kun je die positieve sfeer in je klas creรซren en versterken? Om daar in te groeien, hebben wij een ๐™ฉ๐™ง๐™–๐™ž๐™ฃ๐™ž๐™ฃ๐™œ voor jou en jouw team ontwikkeld! ๐Ÿ†

Deze training bestaat uit 4 bijeenkomsten van 2.5 uur. Tijdens de bijeenkomsten ga je aan slag met de ๐™ซ๐™ž๐™Ÿ๐™› ๐™ซ๐™š๐™ง๐™จ๐™˜๐™๐™ž๐™ก๐™ก๐™š๐™ฃ๐™™๐™š ๐™›๐™–๐™จ๐™š๐™ฃ ๐™ซ๐™–๐™ฃ ๐™œ๐™ง๐™ค๐™š๐™ฅ๐™จ๐™ซ๐™ค๐™ง๐™ข๐™ž๐™ฃ๐™œ, zoals die zijn beschreven door ๐˜ฝ๐™ง๐™ช๐™˜๐™š ๐™๐™ช๐™˜๐™ ๐™ข๐™–๐™ฃ – forming, storming, norming, performing en adjouring. ๐Ÿ“

Aan het eind van de training heb je als leerkracht zicht op de ๐™œ๐™ง๐™ค๐™š๐™ฅ๐™จ๐™ฅ๐™ง๐™ค๐™˜๐™š๐™จ๐™จ๐™š๐™ฃ die zich binnen je klas afspelen. We werken tijdens de trainingen aan het uitbreiden van je ๐™๐™–๐™ฃ๐™™๐™š๐™ก๐™ž๐™ฃ๐™œ๐™จ๐™ง๐™š๐™ฅ๐™ค๐™ง๐™ฉ๐™ค๐™ž๐™ง๐™š zodat je deze groepsprocessen op een positieve manier kunt sturen en beรฏnvloeden. Dat doen we door samen kritisch te reflecteren op de theorie van Tuckman, jouw praktijksituatie en je eigen pedagogische aanpak. Samen zorgen we ervoor dat de groepsdynamiek in je klas gaat leiden tot ๐™š๐™š๐™ฃ ๐™—๐™š๐™ฉ๐™š๐™ง๐™š ๐™ก๐™š๐™š๐™ง- ๐™š๐™ฃ ๐™ฌ๐™š๐™ง๐™ ๐™จ๐™ž๐™ฉ๐™ช๐™–๐™ฉ๐™ž๐™š. ๐ŸŽŠ

#irisz #iriszonderwijsadvies #onderwijs #primaironderwijs #basisonderwijs #voortgezetonderwijs #tuckman #brucetuckman #groepsvorming #groepsdynamiek #training #pedagogiek