๐—›๐—ฒ๐˜ ๐— ๐—ถ๐—ฟ๐—ผ๐—ฏ๐—ผ๐—ฟ๐—ฑ ๐—ฎ๐—น๐˜€ ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ฐ๐—ฒ๐˜€๐˜๐—ถ๐—ท๐—ฑ๐—น๐—ถ๐—ท๐—ป ๐—ฒ๐—ป ๐—ผ๐—ฝ๐—ฏ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป๐—ด๐˜€๐˜๐—ฒ๐—ป๐—ฏ๐—ผ๐—ฟ๐—ฑ ๐Ÿ“ˆ โœ๏ธ

Scholen vragen regelmatig onze begeleiding bij het vaststellen van concrete opbrengsten bij de realisering van het schoolontwikkelingsplan. We merken dat een ๐™™๐™ž๐™œ๐™ž๐™ฉ๐™–๐™ก๐™š ๐™ฅ๐™ง๐™ค๐™˜๐™š๐™จ๐™ฉ๐™ž๐™Ÿ๐™™๐™ก๐™ž๐™Ÿ๐™ฃ en een ๐™™๐™ž๐™œ๐™ž๐™ฉ๐™–๐™–๐™ก ๐™ค๐™ฅ๐™—๐™ง๐™š๐™ฃ๐™œ๐™จ๐™ฉ๐™š๐™ฃ๐™—๐™ค๐™ง๐™™ een heel goed alternatief zijn voor de papieren variant die we in het verleden veel hebben gebruikt. We werken veel met het ๐™ˆ๐™ž๐™ง๐™ค ๐™—๐™ค๐™ง๐™™ en hebben inmiddels verschillende formats ontwikkeld die gebruikt kunnen worden om opbrengsten in een tijdlijn te plaatsen, om tussenopbrengsten te monitoren en de planning aan te passen indien nodig. ๐Ÿ”Ž ๐Ÿ—“๏ธ ๐Ÿ“Œ

๐Ÿ‘‰๐Ÿป ๐™ˆ๐™š๐™š๐™ง ๐™ฌ๐™š๐™ฉ๐™š๐™ฃ ๐™ค๐™ซ๐™š๐™ง Miro? Zie: https://bit.ly/46avOYC

๐Ÿ‘‰๐Ÿป ๐™ˆ๐™š๐™š๐™ง ๐™ฌ๐™š๐™ฉ๐™š๐™ฃ ๐™ค๐™ซ๐™š๐™ง hoe wij werken met digitale plan- en opbrengstenborden? Neem dan gerust contact op via https://bit.ly/3reh4Jm