๐ŸŒŸ ๐—ช๐—ฎ๐˜ ๐—ฏ๐—ฒ๐˜๐—ฒ๐—ธ๐—ฒ๐—ป๐˜ ๐˜€๐˜‚๐—ฐ๐—ฐ๐—ฒ๐˜€?

๐Ÿ’ฐ Elk jaar wordt de Quote 500 gepubliceerd, een lijst van de rijkste mensen. Maar wat als succes meer is dan alleen financiรซle rijkdom? Wat als het ook gaat om het maken van een tastbare impact, om het verbeteren van de wereld?

๐Ÿ“„ In een recent artikel van De Correspondent wordt onze traditionele kijk op succes kritisch bekeken. Hoe kunnen we succes opnieuw definiรซren? En hoe zit het met onze eigen morele ambities?

๐Ÿ’ญ Deze vragen zijn niet beperkt tot het artikel van De Correspondent; ze zijn ook relevant voor ons onderwijssysteem. Wat betekent succes in het onderwijs? Streven we naar meer dan alleen individueel succes in het onderwijs? Willen we ook een positieve impact op de wereld hebben?

๐Ÿ—ฃ๏ธ Laten we samen de discussie voeren over wat echt succes betekent! Wil je meer weten over morele ambitie en hoe deze van invloed kan zijn op ons streven naar succes? Lees dan het inspirerende artikel van De Correspondent: https://bit.ly/4bEye4h