๐— ๐—ถ๐—ฟ๐—ผ๐—ฏ๐—ผ๐—ฟ๐—ฑ ๐—ฎ๐—น๐˜€ ๐˜๐—ถ๐—ท๐—ฑ๐—น๐—ถ๐—ท๐—ป & ๐—ผ๐—ฝ๐—ฏ๐—ฟ๐—ฒ๐—ป๐—ด๐˜€๐˜๐—ฒ๐—ป๐—ฏ๐—ผ๐—ฟ๐—ฑ ๐Ÿ“Šโœจ

Steeds meer scholen vragen ons mee te denken bij het concreet maken van de opbrengsten uit hun schoolontwikkelingsplan. Daarbij merken we dat een digitaal procesbord en opbrengstenbord veel voordelen bieden ten opzichte van de oude papieren variant.

Met Miro werken we aan overzicht en structuur:

๐Ÿ”น opbrengsten inzichtelijk maken in een tijdlijn
๐Ÿ”น tussenopbrengsten volgen en evalueren
๐Ÿ”น plannen flexibel bijstellen waar nodig

We hebben hiervoor diverse praktische formats ontwikkeld die scholen direct kunnen inzetten. Zo wordt het schoolontwikkelingsplan niet alleen een document, maar een levend proces. ๐Ÿ’ก๐Ÿ“Œ

๐Ÿ‘‰๐Ÿป ๐— ๐—ฒ๐—ฒ๐—ฟ ๐˜„๐—ฒ๐˜๐—ฒ๐—ป over Miro? Zie: https://bit.ly/46avOYC

๐Ÿ‘‰๐Ÿป ๐—ก๐—ถ๐—ฒ๐˜‚๐˜„๐˜€๐—ด๐—ถ๐—ฒ๐—ฟ๐—ถ๐—ด hoe wij digitale plan- en opbrengstenborden inzetten? Neem gerust contact met ons op: https://bit.ly/3reh4Jm