[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="grid" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="with_pattern" background_color="#029bcc" css=".vc_custom_1505831684484{padding-top: 5% !important;padding-bottom: 5% !important;}"][vc_column css_animation="none" width="1/2"][vc_column_text el_class=".white-text" css=".vc_custom_1676469856462{padding-bottom: 15px !important;}"]Al vele jaren mag ik met Eveline samenwerken. Ooit begon dit in het PABO netwerk Boeiend Onderwijs, waarbij de eerste stapjes richting onderwijsvernieuwing werden gezet. Inmiddels is dit uitgegroeid tot een intensieve samenwerking, waarbij de schoolontwikkeling op mijn scholen centraal staat.   Op...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="grid" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="with_pattern" background_color="#029bcc" css=".vc_custom_1505831684484{padding-top: 5% !important;padding-bottom: 5% !important;}"][vc_column css_animation="none" width="1/2"][vc_column_text el_class=".white-text" css=".vc_custom_1512468762348{padding-bottom: 15px !important;}"] Schoolontwikkeling en MT training Als beginnend MT van basisschool ’t Stekske in Langenboom startte negen jaar geleden onze zoektocht naar de ontwikkeling van eigentijds en boeiend onderwijs voor alle leerlingen. Dat was onze droom! De samenwerking met Juliette van Dijk ontstond vanuit...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="grid" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="with_pattern" background_color="#029bcc" css=".vc_custom_1505831684484{padding-top: 5% !important;padding-bottom: 5% !important;}"][vc_column css_animation="none" width="7/12"][vc_column_text el_class=".white-text" css=".vc_custom_1505831791633{padding-bottom: 15px !important;}"] De "toekomst"   De vraag van Skoem aan IRISZ Kunnen jullie ons helpen met het opstaren van een denktank van verschillenden stakeholders, die als leergemeenschap functioneert, die nadenkt en vormgeeft aan een eigentijdse inrichting van het onderwijs op de scholen van SKOEM.   De ervaring van...

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="grid" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="with_pattern" background_color="#faa819" css=".vc_custom_1505830430888{padding-top: 5% !important;padding-bottom: 5% !important;}"][vc_column css_animation="none" width="7/12"][vc_column_text el_class=".white-text" css=".vc_custom_1505830353533{padding-bottom: 15px !important;}"] kennis opleveren voor andere scholen   De vraag van irisz Onderzoek onze interventies in relatie tot de opbrengsten en het welbevinden van medewerkers, gedurende het ontwerpproces van een nieuwe onderwijspraktijk voor de Synergieschool in Roermond.   De ervaring van de onderzoeker Ik werk nu ongeveer 3 jaar...